sunnuntai 20. helmikuuta 2011

Ei hitto et osaan päivittää -.-''

Mutta tosiaan kanavoin tässä über surkeaa ja masis oloani tekemällä blogimerkinnän kivoista aiheista :)

Tuossa 7. päivä yksi ihana perheenjäsen saapui keskuuteeni! Nimittäin geelikynnet! Koska atm blogger kettuilee mulle nii kattokaa tuolt linkin takaa.. Mikä tälläki taas o -.-''''

Anyway, kävin ottaa Vaajakoskella Camijo Style nimisessä paikassa, joo muaki häiritsee ku on kampaamo nimeltä Camijo ja Versailesin laulaja on Kamijo.... Mut niin siis 79 € maksoivat ja aaaaaaaa ♥ tykkään tooosi paljo!

Toinen iloinen asia on se, että löysin Seppälästä Eyekon huulikiiltoja!!! OLIN OIKEESTI IHA VITU OMG etc. Oli pakko siitä antaa sitte hyvää palautetta seppälän myymäläpäällikölle (joka sattui olemaan kassal sillo) ja se sano et oli täl viikol ne kiillot tullu ja ku kyselin et tuleeks muita tuotteita Eyekolt myyntiin nii ei harmiks osannu sanoo 8( Mut oli sielt pakko ostaa 2 kiiltoo mitä olin jo suunnitellu aikasemmi ostavani :D Tosin kai sitte tulen ostamaan ne kaikki..... Hups :D No onha mulla jo puolet... Mut kuitenki siel lähti matkaan sävyt: Knightsbridge ja Shoreditch ~~ Lisäksi ostin luomiväripaletin ja sen mukana tuli ripsiväri. Tosin jälkimmäisiä en oo viel testannu.. No jos jaksan nii laitan huomenna jota juttua :---D

Saanu muutenki nähä mitä mun bloggaamisest tulloo... Tavote on saada tästä kosmetiikka blogi tai sit teen rinnakkais blogin et niii... kattelen ja mietin viel... :----D

Ei kommentteja: