sunnuntai 19. kesäkuuta 2011

Finally gyaru inspired makeup video!

Ystäväiseni Sari pyysi tästä mun viime merkinnässä olleesta meikistä tutoriaalia nii tässä se on :D
Kuvaus on tapahtunut jo 9.6. mutta pidin hiukan lomaa niin jäi se muokkaaminen hiukan pois :---D Pahoittelen videon pituutta... Jos sitä oppis kuvaa ja sais jonku ohjelman mil editoida nii ehk mun videoit ois lyhkäsempiä :-----D


Että tälläinen video :D Jos jotai taas vituttaa mun ääni nii herrasväki on hyvä ja mutettaa äänet tai jättää kattomatta :)

Ja sitten perjantaina postilaatikossa oli kaks pakettia jotka saapuivat VIIKOSSA honkeista ^^ nopiat oli paketit ♥

Kuten videosta kävi ilmi nii ripsiliimani oli lopussa :DD ja kun mun mellieshin alaripset on koht kuolemassa nii ajattelin että ois uusien brändi alaripsien paikka! Ja nää on sellaset et sopivat mulle tosi hyvin ja varmaa ovat myös aika helpot ke ke ke ke ^^vielä en ole ripsiä kokeillu muuuuutta kyl täs... joskus xD

Juu moi moi :--D

Ei kommentteja: