sunnuntai 6. maaliskuuta 2011

Mun 6 MUST HAVE - tuotetta

Siis meikkien osalta :D
Mietin pitkää mitäs kirjottelisin. Aluksi ois pitäny tulla bile meikki perjatailta, mutta unohin ottaa kuvan :---D Eile ei jaksanu päivittää ku vietin päivän krapulassa sängyssä makoillen :'DDD No anyway, esittelempä nämä yllä olevat must havit

1. Lumene Natural Code Eye Dramitizer Lash-Extending Mascara. Rupesin tykkäämään tästä tosi paljon :D Tää mascara on täydellinen sillo ku haluu neutraalin meikin hyvin erotelluilla ripsillä. Seki on tässä hyvää, että tää ei paksunna ripsiä ollenkaa liikaa vaa tekoripsienki alle tällä ripsarilla saa just passelit räpsyttimet.

2. Maybelline Eyestudio Lasting Drama Gel Liner. Tällä teen rajaukset päivittäi! Huonot puolet tällä on ne, että mukana tullut sivellin on omaan käyttöön liian iso ja että joudun laittaa tätä paljon tai vaihtoehtosesti lisää jotai muuta tuotetta, että väri ois MUSTA.

3. We Care Icon Magnetic Eyes Smooth Wear Eyebrow Definer. No kulmakynä vaa on nii must :D Tän väri on mulle just hyvä ( 2 true brown ) ja mukana tuleva harja on paljo parempi ku esim Rimmelin kulmakynissä. Mut anyway, ilman kulmakynää en lähe MIHINKÄÄ!!

4. Wet n Wild luomiväri E251A Brulee. Tääki on tuote mitä käytän päivittäi. Käytän sitä häivyttämään luomivaossa olevan rajan pehmeämmäksi ja samoin kulmaluulla highlighterina. Wettiksen luomivärit oon todennu oikeesti tosihyviks! Lissää pitees näit hommaillla.

5. MSCHIC Compact Foundation 02 Medium. Kerran kokeilin tätä, tälle tielle jäin. Olen pitemmän aikaa metsästäny meikkivoidetta/puuteria joka ois täydellinen. Jotenki kaikki aikasemmat sai mun nenän näyttää kraateri metältä! En osaa selittää kunnol hups. Mut tällä meikkipuuterilla mun nenu on tasane ^^ Seki viel et mun meikkaukseen menevä aika lyheni :D En usko et vähään aikaan palaan meikkivoide+puuteri linjalle.

6. We Care Icon Perfect Cover Highlighter valokynä. En vain tajua miten joku voi elää ilman valokynää :'D Ei tästä sen enempää muuta ku että suosittelen :D Laatu on mahtava ja hintaa vain 9,90 € ! kun Sokkari viimekuussa ilmoitti näistä luulin että ovat tarjouksessa nii juoksin melkein sinne liikkeeseen ja nappasin tämän ja menin kassalle. Myöhemmin sitten kun kaverini Iida innostui ostamaan tämän havaitsin että tuo 9,90 on normihinta :D Teki kyllä iloiseksi ^^ Yleensähä valokynät lähentelee 20€, puhumattakkaa luksus tuotteista..

Juu no tässä tämä mun must have lista :D Miks muute näillä tuotteilla pitää olla noi pitkät nimet?

Mut juu tässä 3. vika lomapäivä menossa.... Keskiviikkona alkaa työt, hui...

Ei kommentteja: